• huisstijl ontwikkeling Klare wijn Iconen1
  • huisstijl ontwikkeling Klare wijn Iconen2
  • huisstijl ontwikkeling Klare wijn Iconen3
  • huisstijl ontwikkeling Klare Wijn visitekaartje
  • huisstijl ontwikkeling Klare Wijn ronde Flyer
  • huisstijl ontwikkeling Klare Wijn proeflijst
  • huisstijlontwikkeling KlareWijn - flessen
  • huisstijl ontwikkeling Klarewijn-website

Je hoeft geen wijnkenner te zijn om van goede wijn te genieten. Klare Wijn gelooft dat veel mensen vooral willen genieten van een glas wijn zonder de poespas eromheen. De ambitie ten tijde van de briefing aan mij eind 2012? De 'Apple onder de wijnen' worden. Strak, vernieuwend, breken met de bestaande tradities. In het bijzonder met de gangbare wijnomschrijvingen. Ik ontwierp het logo en de iconen voor de negen wijncategorieën. Deze iconen plaatste ik in het logo, waarmee het logo veel extra opvalwaarde kreeg. Ik maakte diverse printuitingen voor proeverijen en het design voor de website (gebaseerd op een Magentosjabloon) die door een derde partij werd gebouwd. Ook fotografeerde ik zo'n 40 flessen (allemaal met glas, dus er moesten er veel open :) ) ten tijde van de start van de website en ontwierp ik het etiket van de 'Niko'. Sinds 2014 verzorgt Klare Wijn zelf alle content voor de website.